Framsteg ;)

Älskar när jag gör klart något i buktiken och jag står och tittar på mitt mästerverk! Jag är så nöjd bara, tänk om alla kunde tänka som jag ?! Hahahha! Men seriöst, då hade butiken inte sett ut som en fucking loppis som den gör nu! Vänta bara, jag ska ta ett steg i taget. Igår kväll efter stängning stannade jag med Mimi och fixade med lyktorna. Världens bästaste Mimi, vad gullig hon var som stannade med mig och jobbade. Vi jobbade till midnatt nästan och vi bägge hade jobbat hela dagen. Så det var jätte snällt av henne, och nu ser man lyktorna när man kommer in i butiken. Flyttade på kundkorgarna och dom små vagnarna också 🙂 Idag ska jag läxa upp dom alla, dom vet alla hur det såg ut på hyllan innan! Kolla nu, ordning och snyggt! Är det så svårt att använda hjärnan liiiite? 😛 Hehehe, nu ska jag åka till jobbet, dumbom nr 1 sitter säkert och väntar utanför! Puuuussss ❤

Posted on mars 1, 2011, in ♀ workin'. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

