Gästblogg – Mimi

hejsan d e mimi här som gästbloggar på kates blogg, öööhh vet inte riktigt vad eller hur man ska skriva men jag får göra ett försök i alla fall. imorse råkade jag tafsa lite på kate å trodde d va min man, hon sov nämligen över hos mig igår. vi hade jätte trevligt. asså förutom d där me tafsandet hehe. just nu är jag hemma hos kate å har precis kommit ut ur duschen. d va fett skönt kände mig skitäcklig innan eeuu. aja hur som helst, nu får d räcka me skrivandet… vill säga oxå att kate är världens bästa tjej i världen. ( girlpower) hahaha! hej då! 🙂

Posted on mars 2, 2011, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

