Mimi, vad gör du?!

Hahaha, jag vaknade flera gånger inatt och imorse av att Mimi tar på min rumpa! Först trodde jag att hon drev med mig. Men det hände igen och igen, till slut jag vaknade och kollade på henne, jag ba; Mimi ! Vad gör du?! Hon vaknade till lite, hon ba; Vad, vad gör jag?! hehe, jag ba du tafsar mimi, du tar på mig. Hon trodde det var Ehk liksom! Yeah right, hon visste vilken sida han sov på 😛 Haahahahahah! Vi hade jätte mysig morgon idag jag och mimi, hon väckte mig och la min hand på hennes mage, fick känna flera sparkar av den lilla Miranda ❤. Sååå mysigt asså, jag kännde bara glädje i hela kroppen när jag kände sparkarna mot min hand! ❤ Vi bara låg där och letade efter bebisen (”v”) ! Jag hade tydligen pratat i sömnen inatt också.. Konstigt, jag brukar väl inte prata i sömnen. Hehehe.. Jag hade typ sagt; Jag ska ha en vagn och en korg! Mimi hade garvat sönder sig! Hehe.
Igår gick det inget bra att fortsätta med shakes heller, fuskade på kvällen med mat i restaurangen. Ååååååh, jag blir så arg på mig själv! Jag har klarat det förut så jag måste klara det nu! Planerade med Elin igår kväll att nu ska vi bara köra shakes, inget kvälls fusk!!! Men när hon sa att hon också fuskat igår då kändes det lite bättre. Hahahha. Men idag jävlar ska vi klara hela dagen, och imorgon och dagen efter. Men Elin kommer fuska på lördag, för då fyller hon 20 år. Där har jag ingen talan. Men jag ska till Xtravaganza idag och köpa mera shakes, dom börjar ta slut. Men denna gången ska jag köpa 2 veckobufféer, alltså 42 st. Då kommer jag inte ge upp, för då har jag lagt ner för mkt pengar på det för att bara skita i det. I did it before, and I will do it again!

Posted on mars 2, 2011, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

