Ny Design..

Försöker få ordning på den lite men den är lite kompliserad i och med att jag inte är proffs på sånt här med stilmallar och kodmallar. Visst kan jag en liten del, men den är väldigt liten. 😛 Hahhaha, har fått lite hjälp av andreas på jobbet med att fixa till den lite. Och jag har ju inte ens en header. Jag vill ha en header och så vill jag byta signatur och fixa lite små saker också.. 😉 Den kanske inte ser perfekt ut nu, men med tiden kommer jag fixa till det ! Det känns lite annordlunda också, för jag har aldrig haft rosa som nu, asså passar verkligen rosa mig?! Hmm…

Posted on mars 3, 2011, in ♀ my design. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

