Tänker på maaat!

Ligger hemma i soffan och tänker på mat. Typ lasagne hade varit gott eller kanske pasta bolognese ! Eller pastagratäng med köttfärs. Eller helt enkelt bara nudlar med mig! Hahahha, men nej! Nu får det fan räcka, jag tänker på mat hela tiden! Måste skärpa mig nu, det räcker fan. Loka med jordgubbs smak det är ju gott 🙂 Mmmm… Undrar om Elin har fuskat något idag. Jag hann inte säga hejdå till henne förut innan hon slutade. Mimi kom ju hit på lunchen och var med mig, sen så skulle jag skjutsa hem lillkinesen, flickan alltså och det var ju precis när hela Uppsala satt i sina bilar! Fuckin skit trafik asså, blev skit arg. Sen när jag kom tillbaka till jobbet då hade Elin redan hunnit gå hem, men hoppas hon inte fuskar. Jag har inte fuskat hittills 🙂 Ojj, nu kom jag på andra tankar. Kanske borde baka något gott och ta med det till jobbet imorgon. Dels för att dom får njuta och att jag blir glad, och dels för att testa min motivation och se att jag e stark nog! Hehehehe! Sköööön jag eeee!! Pussss

Posted on mars 3, 2011, in ♀ daily notes. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

