Uttråkad… Sötsugen… Trött…

Sitter i kassan på jobbet och har super tråkigt. Jag är så trött också, antar att jag blir trött av värmen också! Har installerat en värmefläkt här till mig och Elin, så vi slipper frysa så mycket.. Nu är det andra dagen på renkur med shakes också så jag känner mitt sockersug. Jag vill bara hem och sova bort hungern. Fort! Mmm en Snickers hade varit gott! Men nej, bara jag klarar dom här dagarna med shakes så försvinner hungern och suget. 🙂

I och med att jag har så tråkigt, så snodde jag en lista från en annan blogg 😉 Saker du kanske inte visste om mig, kan ju vara intressant ;P Hehehe…. 

1. Vilken ögonfärg har du? Bruna, gyllenbruna

2. Hur lång är du? – 1,72

3. Vilken hårfärg har du? – Mörkbrunt

4. Långt eller kort hår? – Långt, någorlunda iaf.

5. Piercingar? – 6 hål i öronen, 2 hål i näsan, 1 i naveln. Hade i överläppen och under men dom har jag tagit ut.
6. Vilken ögon färg skulle du vilja ha? Gröna, riktigt ljusgröna.
7. Hur lång skulle du vilja vara?Jag skulle faktiskt vilja vara lite kortare än vad jag är.

8. Vilken hårfärg skulle du vilja ha? – Mellanblond, Typ kastanjeblond.

9. Vill du ha kort eller långt hår? – Långt, sparar nu så får se hur långt det blir.

10. Skulle du vilja ha piercing? – Nej inte fler än vad jag har

11. Har du lätt för att bli brun? – Ja av solen, men i solarium tar det ju evigheter innan man ser resultat.

Posted on mars 3, 2011, in ♀ it's all me. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

