Change of plans! – UT IKVÄLL!

Japp, Mimi ringde nyss och sa att vi ska ut ikväll 😉 Vi hade ju planerat att gå ut om 3 veckor, men nu ska vi tydligen ut ikväll också 🙂 Hoppas bara det blir roligt. Mimi vet tydligen exakt vad jag ska ha på mig och nu är hon på stan med Sasom och ska köpa skor till mig. Undrar hur dom kommer se ut 😀 Asså jag vet inte ens själv vad jag ska ha för kläder. Det har dom redan planerat ut tror jag. Så efter jobbet ska jag hem och duscha om jag hinner sen ska jag väl till restaurangen och börja fixa mig med the bitchessss! Sen åker vi vidare och fortsätter vi fixa oss! Först när Mimi ringde så var jag tveksam, för jag har ju inte ens kläder eller ngt.. Hmm.. Men nu när hon säger att hon fixar det då litar jag på henne faktiskt! Skön känsla! Så ikväll blir det ingen städning som vi hade planerat från början. Ikväll blir det partaj! Fuuuck vad roligt! Jobbar imorgon dock, men det fixar jag ju. som vanligt! Det kommer nog hoppa upp lite bilder imorgon! Hahhahaha! Till alla som ska ut ikväll! – Watch Out !
Posted on mars 4, 2011, in ♀ daily notes. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

