Slapp morgon på jobbet.

Sitter i CD Kassan och tar det lugnt bara. Just nu surfar jag runt på Youtube och letar efter den officiella musikvideon till Katy Perry – ET (Futuristic Love) , men jag hittar den inte. Jag kanske är lite väl tidigt ute! Har druckit min shake nu också, det blev vaniljsmak med lite kanel i och Psylliumfröskal. Dom smakar ingenting, det enda dom gör är maten lite tjockare, lite mer grötig. Bara så att man får lite konsistens i maten. Så nu är jag mätt i några timmar, sköööönt! Detta är ju min 3e dag på ”helfart”. Elin kommer typ 9,40 till jobbet, ska kolla om hon har fuskat. Jag tror faktiskt hon har fuskat. Haha… Men vi får se. Nu ska jag gå till kontoret & ringa till pappa så jag kan rensa skrivbordet lite , TTYL Bitcheeees!

btw, TTYL = Talk To You Later…

Posted on mars 4, 2011, in ♀ pro ana. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

