Vårdcentralen – Tatueringen

Nu när Elin kommer tillbaka så ska jag till vårdcentralen, har tid där 13.15 , för jag måste kolla upp min tatuering som jag gjorde senast.. Förra veckan var den katastrof. Jätte varig och öm och den värkte liksom. Men nu har den lugnat ner sig och svullnaden har också lugnat ner sig lite. Men den är fortfarande öm och röd. Så jag ringde igår för att få en tid. Först sa hon att du får åka till närakuten, när jag gav henne min beskrivning.. Men jag hoppas verkligen inte att den är infekterad! Hope Hope Hope!

Posted on mars 4, 2011, in ♀ daily notes. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

