Lunchblogg!

Hej hopp!! Idag har jag haft lite mkt att göra på jobbet 🙂 Men det börjar lugna sig lite. Tänkte faktiskt ta lunch och åka till JULA för att köpa arbetsbyxor. Såg att samuel hade ett par skitsnygga och praktiska byxor på sig idag. Blåkläder, och han sa att han köpte dom på JULA för bara 200 spänn! Så jag ska nog åka dit och kika..
Jag sov hos Mimi inatt igen, vi hade jätte mysigt igår kväll. Kollade på ”Trubbel i Sagoland”, både 1an och 2an. Jag trodde faktiskt att den skulle vara skit dålig men den var fan rolig. Det är typ nån parodi av alla disneyfilmer. Hehehe, och ja jag fuskade igår.. Men Mimis kille gjorde ju värsta lyxmaten. Och då kan man ju inte bara säga nej. Hehehe.. Eller jo jag hade fan kunnat säga nej! Fan vad arg jag blir på mig själv. Har blivit en riktig mes, en fucking loser! Nu måste jag vara stenhård mot mig själv!!!! Idag var det planerat att städa ur bilen men jag vet inte om jag hinner det. Tänkte stanna lite efter jobbet och fixa min avdelning som ser fucked up ut, i och med att jag skjutit upp det i helgen.. Skulle ha varit färdig med det! Jaja, det får bli en hård vecka.. 🙂 Ska kolla med tjejerna om det är denna helgen eller nästa som vi ska ut, så jag kan planera när jag ska vara ledig. Jaja, nu kommer elin tillbaka.. Puuuusssss

Posted on mars 7, 2011, in ♀ daily notes. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

