Tvätta bilen!

Mimi ska komma till mig här på jobbet typ när vi stänger, sen ska jag backa bilen mot lagret så vi kan rensa ut alla kläder och skor osv som är kvar där sen helgen.  Och så ska vi dammsuga och städa ordentligt i bilen. Sen när vi har gjort det ska vi åka till någon bensinmack, och diska hela bilen. Hahhaha! Jag orkar inte tvätta den för hand. Det är för kallt ute, hehe! Här är en bild på hur bilen kommer se ut när den är ren och fin. Men kanske lägger upp en bild på hur den ser ut nu också.. Om jag inte skäms för mkt. We´ll see… Som nu till exempel, jag har varit ifrån Mimi sen imorse typ vid 10 tiden. Och nu saknar jag henne skiiiiit mkt. ❤ All my love!

Posted on mars 7, 2011, in ♀ daily notes. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

