Tappat Motivationen? JAAAAAG???!!!

Jag fattar inte hur, men jag har tappat motivationen överhuvudtaget känns det som! Asså jag vill ju men jag ger upp så jävla lätt! I december när jagbörjade för första gången med shakes, då gav jag inte upp alls! Jag körde stenhårt och tänkte inte ens tanken på mat på 2 heeeela månader! Mat och godis fanns inte! Ingen kunde få mig att ens tänka; ska jag ? bara en? det skadar väl inte om jag bara tar en?! Asså dom där tankarna fanns inte. Jag sa bara NEEEEEEJ!!!!!! Och nu har jag blivit en liten mes, en svagis som bara skiter i det. Som igår, då åt jag 2 mackor med räkost!! Omg, vad ska jag göra för att bli mer motiverad ? Tänka på att sommaren snart kommer? Men jag kan inte leva på shakes i resten av mitt liv heller ju… Uff ! Jag måste lära mig stå emot sött och gott. Och lära mig äta nyttigt! Men samtidigt tänker jag, kan jag inte leva som alla andra lixom. Alla räknar väl för fan inte alla kalorier dom käkar?!
Jag hatar mig själv när jag är en sån person som jag är nu, alltså att jag bara ger upp! Jag känner inte igen mig själv i den här personligheten! Det är inte jag !? Kan inte den här svaga personen bara försvinna ur mig?!!!!!!!!

Posted on mars 8, 2011, in ♀ pro ana. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

