Ont i min visdomstand

Fyfan va jävligt det är. Inflammation i visdomstanden :/ Tandläkaren e inte att tänka på för tillfället heller. orka betala så mycket för att spola rent en tand? Nooo! Har köpt bakteriedödande munskölj ialf. Hoppas smärtan försvinner snart. Har tagit en Ipren tidigt imorse när jag vaknade av att jag hade ont, typ kl 6 ! Men den verkar nog inte så länge till. :/

Sitter på jobbet nu och har slöat mig tillräckligt för idag. Nu måste jag jobba och det ska alla andra också som sitter i lunchrummet och har ”möte” ! Jalla, ut med er i butiken och jobba FFS!
Posted on mars 9, 2011, in ♀ daily notes. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

