Hemklickat !

Igår kväll när jag kom hem så satte jag mig vid datan och började nätshoppa direkt! Hihi ! Jag kollade lite på nelly på fina sommar skor, det fanns jätte fina wedges och pumps! Men jag tror det är lite för tidigt me sommarskor nu! Väntar nog med det till nästa månad kanske. Haha! Men sen hoppade jag vidare till eleven. Och där hittade jag en locktång från Babyliss, ”Press N Curl hette den tror jag. Den verkar vara bra och jag läste lite om den och den har fått ganska bra omdömen faktiskt. 😉 Så klickade hem den och en palett med ögonskuggor också. Jätte många olika färger och billigt var det också. Men det var inte allt. Hahahaha, jag hittade lite annat smått och gott på färgadelinser.se också.. Men det får ni se när jag fått dom! Längtar såååå mycket.
Posted on mars 11, 2011, in ♀ daily notes. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

