Smörgåstårta – NOT FOR ME !

Nej jag lovar, jag åt inte av den! Jag känner mig så duktig nu när jag är i 3 dagen och fortfarande inte har rört en matbit eller godis. Nu är det back to normal, med bara shakes igen! Mycket lättare när man bara käkar shakes. Men denser riktigt smarrig ut va? En vän till mig har lagat den, men det som är lite annorlunda är att han har lagt krossade ostbågar på kanterna av tårtan som ni kanske ser på bilden.. Det låter faktiskt ganska gott om man tänker efter! Eller så är det bara jag, för just nu låter allt gott för mig! Och kolla vilka fina rosor han gjorde av tomater. Jätte fint! Synd att jag inte kunde smaka bara…… Hmmm…

Posted on mars 11, 2011, in ♀ kitchen's cookin'. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

