Idag kommer pappa hem!

Yeeeeeeeeeeey! Idag landar flyget på arlanda med min kära pappa ”on board” ! Ååååååh vad jag längtar. Har saknat honom så mycket, även om vi bråkar hela tiden. Jag saknar ändå min pappa, allt bråk och tjafs! Jag hatar när han åker bort och är borta i 1 månad. Och inte nog med det så ska han flytta till Kina inom något år. Jag vill inte att han ska flytta, jag har ju ingen annan än pappa i Sverige! Det har alltid varit jag och pappa. Och jag har inga syskon heller. Om pappa flyttar då har jag ingen. Ingen trygghet! Känns faktiskt ganska jobbigt när jag tänker på det. Även om han lämnar sin fina bil och ett helt företag till mig.  Även om han skulle ge mig flera miljoner eller köpa ett slott eller vad som helst. Så vill jag inte att han ska lämna mig 😦 ! Alla mina kusiner och fastrar och släktingar bor ju i Israel… Asså pappa hur har du tänkt dig? Att jag ska vara helt ensam i det här landet? Eller vilket land som helst? Jag bodde ju i Israel i ungefär ett år när jag var 14 år, alltså utan pappa. Men då hade jag farmor, fastrar, kusiner och 100 andra släktingar liksom. Om han åker och inte kommer tillbaka då vet jag inte vad jag gör! 😦
Men i alla fall, som sagt så kommer han idag. Och jag ska plocka upp honom och hans underbara tjej på flygplatsen. Vi stänger kl 16.00 och dom landar 17.00 så jag åker väl typ kvart i 5.. 😉 OMG, när jag ser honom!! Jag kommer springa fram till honom och krama honom! Vi tjejer vet vad en kram av pappa känns som. Kärleken ❤ Vi är alla pappas lilla flicka. Älskar att kramas med pappa. Kanske för att det är så sällan.. Justee, jag skulle ju dammsuga bilen också innan han kom hem. Det är så mycket grus på golvet.. Fan vad lyckad jag känner mig ibland ! NOT ! Måste hinna fixa det innan jag åker. Hmm..
Posted on mars 13, 2011, in ♀ thought's n' feelings. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

