Problem med designen – IM NO PRO!

Jag har just nu 3 problem som jag stör mig mest på, men sen kommer det ju fler! Haha. Men som ni ser så är det inte sådär helt klart! Som sagt är jag inget PRO heller så nu får ni hjälpa mig. 😉

Problem Nr 1. – Jag vill inte att bakgrundsbilden ska bli sådär, jag har försökt att ladda upp den i tinypic också för att få större storlek men det funkade inte…
Problem Nr 2. – Ramen runt bilderna vill jag få bort och jag vill ha rundade hörn på bilderna istället. Vet ej hur man fixar det.
Problem Nr 3. – Informations texten som är under bilden är en länk. Jag ville ju bara att det skulle vara en vanlig text ju….

Posted on mars 13, 2011, in ♀ my design. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

