Vika kläderna i garderoben, – CHECK!

Kolla vad fint det blev nu! Skönt att jag äntligen fått det gjort! Har rensat lite av det som jag inte använder också.. När jag slängde ut alla kläder på sängen så hittade jag kläder som jag letat efter, så som min favvo mjukisar. 🙂
Nu sitter jag och trixar lite med bloggdesignen, asså jag har fixat runda hörn på header, content, side och wrapper. Men jag fattar fortfarande inte hur man ska göra för att få det på bilderna.. Hoppas det inte är så att man måste göra det ”manuellt” för varje bild i PS liksom. Hmm..
Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska pyssla om mig själv lite med ansiktsmask och kanske hårinpackning. Tända lite ljus och lyssna på skön musik. Det förtjänar jag idag, efter att ha jobbat, hämtat pappa, städat, diskat och rensat. YES !
Posted on mars 13, 2011, in ♀ daily notes. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

