Här ska jag skriva allt…

…som man får äta. Mat som är gott och nyttigt samtidigt. 🙂 Jag hoppas verkligen att jag kommer klara av det här när jag börjar äta igen. Jag har ju börjat med shakes igen och har hållit på i ungefär en vecka bara men jag känner redan skillnad i min kropp. Och den här gången hoppas jag att jag går ner ännu mer. Jag tänker fortsätta tills jag är pinne! Hehe.. Men jag måste verkligen tänka på vad jag stoppar i mig sen när jag börjar äta igen. Äta små portioner och rätt ingredienser. inte massa socker och så måste man ju röra på sig 🙂 Sist jag var hos min hälsokonsult och pratade om mat så sa hon att om du äter för lite då sväller du upp, och din kropp lagrar allt den får. dvs allt du äter lägger sig som fett i kroppen, istället för att du bajsar ut det. Och om du äter för mycket händer samma sak så man ska hålla sig mittemellan. Så man ska hålla sig på mellan 1400-1800 kalorier om dagen.. 🙂 det låter kanske mycket eller lite men så är det i alla fall. Vi givk också igenom mat, bra fetter och kolhydrater, snabba och långsamma. Jag tog lite exempel av henne på frukost och mellanmål. Så det kommer jag skriva i den här boken. Ska försöka föra mat dagbok i bloggen sen när jag börjar äta. Men nu är det bara shakes, vatten omega3 och en matsked olja på kvällen!
Posted on mars 14, 2011, in ♀ pro ana. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

