Kärleksmums & Havreflarn!

Igår kväll fick jag lite oväntat besök, vilket jag blev jätte glad över 🙂 Så jag fixade snabb ihop en kyckling gryta med potatis kroketter till dom 🙂 Tyvärr har jag ingen bild på den. Men dom sa att den var super god i alla fall. Hihi ! Sen började jag baka också, gjorde havreflarn och kärleksmums (mockarutor), dom blev tydligen också jätte goda. Önskar jag kunde smaka :/ Men men.. Receptet på kärleksmums finns här nedanför bilden.

Idag kommer nog alla vara glada på jobbet 🙂 Hoppas jag i alla fall. Samuel ska få en egen liten burk med kakor för han har ju varit sjuk nu. Super förkyld, stackarn. :/ Hoppas han blir frisk snart!
Posted on mars 17, 2011, in ♀ kitchen's cookin'. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

