Jobba med praktikanter…

kan i dom flesta fallen vara fett jobbigt! Visst dom ska lära sig men dom fattar ju så trögt ibland. Hahaha No offense till alla som praktiserar. Man måste typ gå efter dom och rätta till deras fel och med andra ord göra jobbet själv. Idag är jag nog väldigt lätt irriterad eller nånting är det i alla fall. För jag stör mig på småsaker.. Som till exempel idag när jag jobbar med en praktikant och vi jobbar på ljus sidan. Så visst jag pratar väl medans vi jobbar. Men så fort han ska svara eller något så slutar han jobba och kommer fram till mig och ställer sig bekvämt för att ha värsta pratstunden liksom. WTF?! Kan man inte göra 2 saker samtidigt eller? Hehe.. Han har hållit på med ljussidan hela veckan och är fortfarande inte klar liksom. Haaalllååååååå! Hur trög får man bli!?!? Det finns hur mycket som helst kvar att göra i butiken, och när jag har någon prakitkant att ta hand om så blir det som om jag fastnar där för att rätta till fel. Pallaaaaa!!! Och inte nog med det, jag förklarade för honom exakt hur han skulle ställa ljusen, vilken ordning, hur många rader av varje färg allt. Och allt som blir över ska ligga i lådan under. Men ändå så gjorde han fel. Han började med att lägga i lådan! Hheheehehe, det gav mig ett gott skratt innombords men shit, helt seriöst?!

Posted on mars 18, 2011, in ♀ workin'. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

