Öka förbränningen!

Yes! Jag har klarat mig tills nu på helfart, även om mitt sockersug var lite jobbigt dom första dagarna så är jag förbi dom nu. Nu ska jag köra på helfart tills jag åker till Israel tror jag 🙂 Sitter i kassan nu och pluggar lite om mat. Långsamma och snabba kolhydrater. Man ska ju minska på kolhydraterna i maten, men inte utesluta dom helt. Och långsamma kolhydrater håller dig mätt längre. Sen har jag pluggat lite om förbränningen också. Vad som ökar förbränningen.. Starka kryddor är bra om du vill öka förbränningen. Som chili, cayennepeppar, ingefära och senap. Sen ska du dricka mycket vatten. Istället för allt annat du dricker under hela dagen så ta hellre ett glas vatten.

Posted on mars 18, 2011, in ♀ pro ana. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

