Sasom’s Kök – All day loooong!

Gick till Mimis jobb idag och bosatte mig vid ett av borden för resten av dagen, haha ! Käkade lunch där faktiskt. Sasom fixade ihop något nyttigt till mig, hehe.. Det blev wokade grönsaker med kycklingfilé, chili och basilika mycket snål på fett. Skönt att få lite Quality Time med min bästa vän ändåå. 🙂 Även om hon jobbar så umgås vi ju på ett sätt. 🙂 Vi tog en promenad till Ica för att köpa dressing sås till en sallad. Och när vi väl kom fram så fanns det ingen. Som tur var hade Sasom kvar 2 st med Fransk smak. Hmm, hoppas det blir gott. Min lunch imorn asså 😉

Vi jobbar ju ganska långa dagar bägge 2 så vi får så lite tid över. Men den här helgen har gjort dunder 🙂 Det som är så skönt är att vi kan prata om allt. Asså minsta lilla grejen som jag irriterar mig på så frågar jag henne och vi pratar om det och löser det. Inte som andra vänner jag haft liksom, så fort jag inte hört av mig på 3 dagar kanske. Aaa då ignorerar jag, skiter i, eller bryr mig inte.. Och då säger dom alltid; hör inte av dig till mig mer. Hatar sånt. Men jag och Mimi, vi försöker alltid mötas halv vägs. Asså visst vi har ju små tjafs ibland men vi pratar om det och löser det direkt! Bästaaa!

Posted on mars 20, 2011, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

