Tvångsäter?!

Idag började jag dagen med nyttig frukost och hade ställt in mig själv på att den här gången ska jag hålla mig kvar i den vikten jag är i. Men ändå på lunchen tänkte jag skitsamma.  Jag åt indisk mat idag som samuel hämtade. Visst var det jätte gott, men jag ångrar varje tugga. Och nu när jag sitter i kassan har jag ätit en KitKat också.. Asså herregud, vad är det med mig? Jag är så mätt efter lunchen och ändå proppar jag i mig mer och mer. Alltså utan stop! Men jag har värsta ångesten. Imorgon börjar jag med Shakes igen, omg … Jag fattar inte hur min kropp orkar hur mit psyke orkar.. När ska det sluta? Det som är konstigt är att jag inte spyr upp maten.. Shit vad jag ångrar den här dagen! Jag var på vårdcentralen idag och jag fick ta blodprover. På fredag kommer jag få provsvaren, dom skulle kolla lite värden och sånt. Och sen kommer jag få börja gå till någon diestist och terapeut eller om de skulle bli psykolog. Får veta på fredag.. Allt handlar om psyket och vikten. Fan jag vill inte bli diagnotiserad som ”Bulimia Nervosa”. Läkaren som jag träffade sa att det låter som det… Åååååh, tänk om mat inte existerade och man kunde leva på vatten 🙂 Mycket lättare och bättre!
Posted on mars 21, 2011, in ♀ pro ana. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

