Klockan är så trög!

Uff, jag vill att klockan ska gå lite snabbare så jag kan åka hem och sova bort min hunger.. Orkar inte tänka på det. Jag vill bara sooova så jag slipper! Så jag slipper vara hungrig och arg hela tiden. Det är 45 minuter kvar tills vi stänger. Deppig dag idag, som alla andra fucking dagar nu förtiden. Kärleken finns ju i alla fall! Det är bra, och mimi såklart ❤

Kolla vad jag hittade.. Haha jag har inte använt mitt inloggnings kort till kassan på skit länge för dom var ju borta. Eller Elin kanske visste att dom låg under tangentbordet ;P Men dom var jätte suddiga så jag skrev dit våra namn igen. Skönt att dom är på plats igen så slipper vi skriva koderna varje gång. Hehe. Men vi kommer nog slarva bort korten igen, sen hitta dom efter något halvår!
Posted on mars 23, 2011, in ♀ workin'. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

