Slut med In & Ut !

Nu får det fan räcka.. Inte ens shakes stannar kvar i magen. Som tur är det förflutet! För nu ska jag köra shakes hela dagen och massor med vatten! Och det ska stanna i min mage också. Shit vad mycket drama det har varit i mitt huvud dom senaste dagarna! Får till och med ångest av Shakesen, vilket inte är så bra. Cyklade till jobbet idag och jag ska cykla hem sen också ;P Ska cykla sönder mig. Då kanske jag blir av med lite av mitt överskotts fett ! 😉 Så från och med idag är det bara shakes, ingen hets och ingen ”ut” ! Och cykla varje dag! That’s the plan!

Posted on mars 23, 2011, in ♀ pro ana. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

