”Bulimia Nervosa”

Har klarat dagen hittills med bara shakes och vatten, och jag ska klara resten av dagen också. Sitter fortfarande på jobbet, men jag ska hem snart. Men jag vill stanna en liten stund till så jag bara kan duscha och sova när jag kommer hem och inte ens tänka tanken på att ta en tugga av någonting. Alla säger att jag väger för lite för min längd vilken är 172 cm. Det är inte alls för lite att väga 59 kg. Det är för mycket, jag vill inte leva i den här kroppen. Jag kan ju lika gärna väga 52 kg och må bra samtidigt. Jag orkar inte med det här, seriöst! Som alla andra kvällar ska jag ut på promenad ikväll, men jag vill inte gå nu när ångesten är skyhög och jag knappt kan andas för att jag känner mig så fet. Men ändå,  går jag nu ger jag efter för demonerna och lurar hjärnan att det handlar om kompensation och inte vanlig motion. Jag kan inte gå ut och promenera eller springa så fort jag ätit nåt. Jag ska istället vänta ut det tills jag kan bege mig på den där promenaden i annat syfte. Men ätstörningen vill inte att jag ska vänta. Ätstörningen sliter och drar i mig. Den säger att jag ska ut och förbränna nu med detsamma och kan jag inte förbränna ska jag kräkas. Jag vill inte ha det så här. Jag är fast i den här kroppen, fast i dessa tankar, fast hos fucking bulimia nervosa. Hur tar man sig ut, egentligen? Vem kunde någonsin tro att jag skulle hamna i den här skiten. Vem fan kunde tro att jag skulle tänka så här och beté mig såhär?! Jag vill inte tänka såhär men det är det omedvetna, det blir så automatiskt. Så fort jag käkar något kommer ångesten.. Även för shakesen men det är inte lika illa som om jag äter värsta nyttiga maten för allt man gått ner kommer att lägga sig igen, så fort man sväljer en brödbit så fastnar den, den går inte ens ner mot tarmarna så du kan bajsa ut den. Det är det som är fucked up med shakes. Börjar tro att det är på det sättet man blir lurad. Att man går ner i  vikt jätte snabbt och sen för att behålla vikten måste man fortsätta med shakes, och hur mkt pengar tjänar inte dom på det då ? Och hur många blir inte som jag ? Det är säkert fler än jag som blir psykiskt sjuka av det här. Får ångest och sen blir diagnotiserad som ”bulimia nervosa”. Så fort jag äter något så tänker jag mm jag kan njuta av smaken och svälja ner det nu men det måste upp snabbt också. innan kroppen suger in alla kolhydrater och kalorier. Sen ut och gå eller cykla. Förbränna det jag precis fått i mig. För er som inte vet vad ”bulimia nervosa” är, KLICKA HÄR! Scrolla ner lite på sidan tills ni ser rubriken Bulimi. Nu ska jag hem och jag ska duscha och sova. Ingenting mer, inte ens in i köket för att fixa disken. Duscha TV Sova! Kanske vatten då. Ska ta vägen genom stan så jag bränner lite extra! Pussss ❤

Posted on mars 24, 2011, in ♀ pro ana. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

