Scaaary..

Innan jag cyklade hem igår så kom Mimi för hon hade också sin cykel här utanför Mix Mix. Så då torskade jag på en fucking Vit choklad kaka som innehåller 540 kcal. Fattar inte hur jag bara tryckte i mig den. Trodde ångesten skulle försvinna i och med att jag cyklade hem och det är bara uppförsbackar hela vägen typ. Det är väl typ 3 km hem till mig från jobbet, plus att jag tog en omväg för att bränna lite extra. Men när jag kom hem var ångesten fortfarande lika fucked up så jag var tvungen att bli av med det. Jag låg i sängen och skulle sova, men det enda jag tänkte på var att få ut chokladen ur mig innan den hinner lägga sig som extra fett på min kropp ! Jobbigt! Efter det kunde jag sova i alla fall. 🙂 Så idag när jag vaknade kände jag mig fortfarande lite illamående av vad jag hade ätit. Så jag var tvungen men detta börjar bli läskigt. Blir lite rädd. Jag har liksom aldrig trott att jag skulle spy av mig själv sådär.

Posted on mars 24, 2011, in ♀ pro ana. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

