Skööön kväll !

Det blev inte BJ , det blidde flustret istället. Hann inte fixa mig ordentligt innan vi gick ut men fuck vad roligt jag hade. Dansade och drev hela kvällen med tjejerna 😀 Mimi följde ju inte med men jag ska träffa henne idag hade jag tänkt. 🙂 Eller om jag får ta det imorgon, vi får se. Men jag vill umgås med henne. Miss her, fast jag träffade henne igår 😛 Hahhahah! Idag är jag dock väldigt trött.. Som tur är allt jag behöver göra att sitta i kassan 🙂 Med värmefläkten. 😀 Hahhahaha! Pappa hämtade mig från Moi imorse så vi åkte till jobbet.. Orkade verkligen inte cykla idag. Inte så konstigt när jag sovit så lite inatt. Man blir så kall och frusen i kroppen när man typ sovit nån timme bara. Och hungrig. Magen skriker efter varm mat. Men jag har mina regler! Ska dricka lite Loka nu 🙂

Posted on mars 26, 2011, in ♀ daily notes. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

