Aaaaaaooouuch!

Dumma mig, jag sitter i kassan och gnager på torrt skinn på läpparna.. Mina läppar är helt uttorkade. Och nu råkade jag slita av alldeles för mycket så nu svider det jätte mycket. Inte nog med det så spänner jag mina käkar så mycket. Asså käkbenen, jag kommer på mig själv hela tiden att jag sitter och spänner allt jag har. Alltså, jag gör det omedvetet och sen ”avslöjar” jag mig själv! Fick ju massage av Mimi igår i ansiktet och hon koncentrerade sig speciellt på käkarna/käkbenen för jag har så ont i och med att jag spääner hel tiden. Och ända tills för typ en halvtimma sen har jag inte spännt. Paaaaaaaaaaaaiiiiin !!!!!!

Posted on mars 27, 2011, in ♀ daily notes. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

