Fixa Allt – CHECK !

Yes, nu har jag fixat allt 🙂 Har diskat det hemska diskberget! Har städat badrummet in&ut ! Har dammsugit ! Jag har moppat golvet, jag har dammat hela lägenheten. Vikit kläderna i garderoben. Och till sist, jag har DUSCHAT ! Skööööönt! Så fucking skönt att få allt gjort. Imorgon är det måndag och det är ju oftast den jobbigaste dagen i veckan, men inte när man vaknar och man redan har förberett allt. 🙂 SMART ! Imorgon kommer lönen och jag har lite saker jag måste köpa denna månaden. Så jag har gjort en liten inköpslista;

  • Wonder Powder – GOBI från MAKEUP STORE
  • i.d Bare Minerals – Tan
  • Foto Album
  • Sony – Cyber-shot från NETONNET
  • Lancôme – Hypnôse Drama Mascara
  • New Pumas 😉
Pudret är slut så jag måste ladda om lagret ju! Sen foto albumet är till bilderna jag har framkallat. Ska kolla på jobbet imorgon om vi har något snyggt album som passar just mig 😉 Kameran behöver jag i och med att jag ska åka till Israel denna sommaren. Och den kameran jag har köpte jag på Media Markt för 700:- En Rollei, 10 Mp. Sååå dålig, köp aldrig det märket! Så jag har spanat in den här kameran från SONY, me like ❤ Jag måste ju ha en bra kamera för jag kommer ta massor av bilder i mitt paradis land ♥ Hmm, mascaran från Lancôme är den bästa jag någonsin ägt. Men den kanske inte funkar för alla, för jag har ganska långa ögonfransar och oftast brukar dom klibba ihop sig med andra mascaror. Men den här har aldrig varit något problem. Den håller sig svart hela dagen, den smular inte & du får superlånga fransar. Rekomenderas! Det sista jag skrivit upp på listan är nya Puma skor. Det är ju vår och jag kan inte gå i mina vinterskor längre, inte bara för att dom är så slitna utan också för att dom stinker som fuck! Ibland glömmer jag byta skor när jag kommer till jobbet och fortsätter gå i ytterskorna hela dagen! Så ni kan ju tänka er hur fräscha dom är 😉 Haha, nee men jag har letat sönder mig efter en specifik modell från Puma och jag hittar den inte nu. En vän köpte dom i höstas och jag kan inte sluta tänka på dom, jag har googlat och verkligen kollat alla sportbutiker. Jag skiter i vad dom kostar, bara jag hittar dom 😦 ! Men just nu ser det ut som ”mission impossible” !!!!
Posted on mars 27, 2011, in ♀ daily notes. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

