Övernattning hos Mimi <3

Från igår tills idag deckade jag hos Mimi. Vi hyrde film och hade jätte mysigt. 2 filmer; Karate Kid & Sjöjungfrun Ariel. Haha jaa disney filmen. Jag har inte sett den på så många år, fan att den började hacka typ i mitten av filmen. Sen så läste vi en babybok som hon hade medans hon gav mig värsta lyx massagen 🙂 Bästa Mimi ❤ ! Sen ställde vi om klockan igår, alltså en timme fram. Men ändå idag när jag kom till jobbet så var jag en timme tridig. Jobbigt. Asså jag kunde ju ha sovit en timme till. Hahahahha! Nu ska jag ta en titt på månadens annons. 🙂 Bloggar sen, peace!

Posted on mars 27, 2011, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

