I´m so PAID !

Skönt att lönen äntligen har kommit så man kan få hyran betald och resten skämma bort sig själv med 😉 Jag listade ju igår vad jag MÅSTE köpa den här månaden i alla fall. Förhoppningsvis har jag råd med en klänning som jag hittade i stan sist jag var där med Mimi. Det är en ny butik med något spanskt klädes märke. Ska googla lite och se om jag hittar den. Klänningen var i alla fall hur fin som helst och svart med riktigt snygga färger asså det går inte att beskriva!  HOT ! Juuuusteeeeee, den här helgen ska vi fira Moi som har inflyttningsfest och Kevin som fyller år! Mimis pojkvän alltså. Presenten till honom är redan fixad. Men vad ska jag ge till Moi då?  Hon flyttar ju, vad ska man ge i inflyttnings present?! Hmm får kolla runt lite, ska fråga Mimi också om hon vet något som hon behöver. Så i allafall ska det bli värsta festen. Skööönt för de är precis vad jag behöver när jag är ledig från jobbet. Om jag ens är ledig. Hehe det vill säga från jobbet och kärleken. Hmm den där kärleken också.. Känner mig så osäker men ändå inte. Ska försöka förklara om det lite senare. Puss så länge ❤

Posted on mars 28, 2011, in ♀ daily notes. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

