Kan bli något, kanske

nej jag hittade inte klänningen! Men i alla fall, så finns det någon som jag träffar nu och jag känner honom sen tidigare. Första gången jag såg honom föll jag , helt seriöst! HET! Vi umgicks kanske några dagar i streck sen så träffades vi genom gemensamma vänner osv. mer än så blidde det inte. Men fick jag inte så bra vibbar av honom. Men nu känns det faktiskt okej. Men okej är inte tillräckligt, inte när det gäller honom. För han gjorde mig mkt besviken innan! Som jag sagt innan så är jag naiv och tar in de som visar mig kärlek till hjärtat efter jätte kort tid. För det handlar ju om att ge & ta. Men väldigt många gillar att bara ta emot kärlek och sen skita i !  Men nu har vi börjat prata igen och han är lite annorlunda än förut. Egentligen skulle jag ha träffat honom igår men ikväll ska vi ses och jag vet faktiskt inte alls om det kan bli något men som det verkar nu så vill vi det bägge 2. Aaaaaaaaw!!! Jag längtar så mycket tills ikväll 🙂 Har inte träffat honom på så länge. Typ en vecka. Haha, mmmmmmmmm myyyysigt ❤ Kapara Alecha ❤ Vi ska prata om lite saker ikväll. Allt har varit så konstigt nu när han har varit borta. Förvirrande för oss bägge 2.. Idag ska vi lösa upp det och kramas !

Posted on mars 28, 2011, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

