Den hemska vardagen…

…är tillbaka som vanligt! Ska nog åka till apoteket på lunchen om jag hinner. Ska först betala min hyra och lämna posten till hyresvärden 😉 Men idag åt jag en knäckis med keso och kokt ägg på, sen blev det lite flingor med russin, hehe det fanns ingen mjölk eller yoghurt. Och typ en halvtimma efter åt jag en Center. 😦 Fuck vad jag hatar mig själv när jag äter. Trodde att ångesten försvann med helgen och allt det roliga vi hade! Igår klarade jag dagen perfekt med mat. Jag åt i alla fall 1 dl yoghurt med lite flingor till frukost. Sen åt jag innan jag la mig, fanns nästan ingenting i kylen. Men det fanns oliver så jag tog 10-12 st, och lite lätt turk yoghurt på det. en halv matsked kanske ! Så min mage klarar sig. Men idag åt jag ju så mycket frukost och en Center också.. Allt det där till frukost bara. Känner mig så uppsvälld och stor som en ballong nu. Som den fetaste på jorden. Jag vill inte vara såhär fet!!!!!!!! Jag vill ha 0 % fettmassa! Önskar jag kunde styra över vad kroppen behåller och inte. Önskar jag kunde kontrollera vad jag äter. Önskar jag kunde kontrollera min ångest istället för att kräkas. Det är äckligt att kräkas, men efteråt… Då släpper alla dom hemska tankarna, eller ialla fall ibland. Men ofta tänker jag ; nee de finns mer i magen som inte vill ut.. Även om jag kräkts så mycket att de nästan gör ont, så lever ångesten kvar i mitt huvud och den säger bara: Hur fan kunde du äta så mycket? Du har bara kräkts upp en tiondel av allt du ätit. Och NU NU NU ska du bli av med det. Fram med stegräknare massa vatten och laxeringsmedel på kvällen. Som idag, jag hade inte låtit bli att cykla till jobbet även om det kom en taxi och hämtade mig gratis. Aldrig. Tacka Gud att jag har en cykel. Cyklar fram och tillbaka från jobbet! Idag ska jag inte få i mig någonting mer. Nu har jag nästan blivit av med det jag åt till frukost så ikväll ska jag laxeraa.. Fucking tjockis!

Posted on mars 29, 2011, in ♀ pro ana. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

