HATAR

Hatar att äta när någon annan tittar på. Om någon ser mig äta så känner jag mig så obekväm. Jag känner mig riktigt fet. Men inte när det bara är Mimi. Det går bra, men alla andra.. Bara jag ska äta en tonfiskburk så är det för mycket liksom. Känns som att folk kollar på mig så konstigt och tänker typ ”shit vad mycket hon äter”

Hatar att prata om det. Jag hatar att svara på frågor som andra inte förstår. Asså dom ba; ”men jag fattar inte hur du tänker” och så måste man försöka förklara på bästa sätt, då kommer frågan; ”men varför tänker du så?” – aaa va fan ska jag svara på det då ?!

Hatar att berätta för någon om vad jag har ätit. Ibland ljuger jag till & med om vad jag har ätit, för jag skäms, jag vill inte berätta för att jag tycker det är för mycket. Jag tycker jag har ätit alldeles fel mat och alldeles för mycket av det. Och då vill jag inte säga det till någon för då kommer dom bara tänka ”shit, hon är hel psycho som pallar äta så mycket”.

Hatar när någon pratar om mina spyor. Det är samma sak där också. Asså jag hatar att spy det är så fucking äckligt men jag kan ju för fan inte lägga mig och somna ens om jag vet att det är något i magen som jäser. Det känns bättre att säga att jaghar spytt, än att säga till någon att jag har ätit. Men då kommer det också någon ful jävla kommentar som ”men va fan kate? är du sjuk i huvet? varför gör du så?” – aaa, vad fan ska jag svara på det?! Mitt psyke spökar i min hjärna! Jag vill inte spy men jag måste, jag bara måste för att lägga mig med gott samvete.

Posted on mars 29, 2011, in ♀ pro ana. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

