Hetsätit idag =/

Jag har ätit rissoppa som Li har gjort, det stog i en kastrull på lunchrummet, inte nog med det så har jag tryckt i mig en palle kuling och en center tillen kitkat och en Caramel bar från Allévo… OMG ! Det enda jag tänker nu
är att det ska upp igen så fort som möjligt. Orkar inte ta cyklen hem idag, det snöar så mycket så kommer inte kunna se om jag ska cykla hem. Men jag ska ta en promenad istället. Laxera också! Jag fick inte upp så mycket av frukosten som jag åt tidigare idag. Men det ska ut, allt! Jag vill bara hem och tömma mig helt ! ALLT måste bort NUUUUUU! Fattar inte vad det är med mig, i helgen har jag inte ens tänkt på att käka! Glömt bort det helt enkelt. Ni kanske tycker det är skit äckligt att jag skriver det här. Men vet ni vad? – Det här är min blogg!!! Om ni inte vill läsa så läs inte! Jag skiter i vad alla tycker, det här är mina känslor och det är fett jobbigt! Jag har inte bett om att det ska vara såhär. Men nu är det så! Och jag känner bara att jag måste skriva av mig för jag orkar inte prata om det när alla frågar. Då kan dom lika gärna läsa, så slipper jag förklara och svara på konstiga frågor och få blickar som ”va fan är felet på dig?” Såna blickar som är så oförstående! Asså det finns nog ingen som fattar varför man tänker såhär. Jag fattade inte förut hur andra kunde tänka såhär om mat och om vikt. Men nu vet jag vad ångest är ! Asså aldrig trott på det förut. Men Fuck vad jobbigt det är! Jag vill bara att klockan ska gå lite snabbare så jag kan tömma min mage & tarmar och bränna bort allt fetttt!!!!! Asså nu när jag sitter i kassan så tänker jag på allt det här, men det är ingen som ser det på mig. Asså vem som helst kan ju för fan vara sjuk. Men det är ingen som kan se det på dig.. Eller jo dom som är allt för smala. Men det skulle aldrig synas på mig. För jag är FATTY!!!! Jag vill bara hem och gömma mig, så ingen kan se mig. Så ingen kan se vilken svullen flodhäst jag är!!! Hela min dag har bara handlat om mat & godis idag. Det är det enda som snurrar i mitt huvud!

Posted on mars 29, 2011, in ♀ pro ana. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

