Mimi ♥ Kate – 2 månader!

Yes idag fyller vi 2 månader. Mimi är ledig och jag slutar tidigt för att få lite ”Quality time” med min bästaste bästis! Asså kolla vilken underbar människa ♥ Det finns ingen som min Mimi ! Och jag delar inte med mig till någon! SORRY!

Asså kan man ha en mer älskvärd människa i sitt liv. Hon stöttar mig varje dag i min ångest. Hon pallar med mitt eviga gnäll och Hon skrattar med mig åt allt och alla. Hon dömer mig inte för de dåliga val jag gör. Hon är underbar bara. Hon är den finaste människan jag känner och jag är så glad att hon kom in i mitt liv. Vi ska alltid hålla ihop! Vi har våra dåliga dagar tillsammans och våra bästa dagar tillsammans också!
Posted on mars 30, 2011, in Uncategorized. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

