Seriously!

Nu har jag bestämt mig igen för att köra stenhårt. Imorgon börjar jag och godis är det sista jag kommer tänka på. Och efter den senhårda helgen så ska jag köra detox diet! Jag har inte pluggat på så mycket om den men jag har diskuterat den med en vän, läste lite om den på hennes blogg! Verkar faktiskt intressant 😉 Hmm.. Vi får se hur mina tankar ändras under helgen 😉 Och hur jag har klarat mig idag ska vi inte prata om alls! Det kan vi prata om imorgon när jag är glad och stolt över mig själv istället 😉

Posted on mars 31, 2011, in ♀ pro ana. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

