Uppsala City

Igår slutade jag tidigt från jobbet för att hinna shoppa lite saker jag behöver! Så jag träffade Mimi och sen gick vi till stan. Vi började med att käka lunch på Cupido, sallads buffé typ.. Skiiit gott! Sen gick vi runt i alla affärer och kollade. Jag köpte ett par nya skor på Stadium, tygskor från ”Race Marine” super snygga.. Sen Köpte jag 4 par byxor på Vero moda, en ny jacka och ett linne på New Yorker och lite smått & gott på bik bok också. Så nu har jag bara fest skorna kvar! Eller nee, puma också.. Letade efter dom jag vill ha, men fan asså dom finns ju bara inte! Dom fanns förra året. Hur kan dom bara försvinna?! Jag provade ett par Björn Borg också, och dom var skit snygga. Men jag tvekade ändå, för jag vill verkligen hitta min älskade puma skor. Vi gick runt i stan och hade skit roligt hela dagen, grejen är att vi alltid går runt tills allt stänger. Och då kommer vi på, nee juste vi skulle ha gått dit också. FAN! Hehehehehe! Nu har jag fått shoppa av mig lite för den här månaden. Nästa månad får vi se vad som fattas mig! Hihihi !
Posted on mars 31, 2011, in ♀ daily notes. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

