Ingen detox!

Först hade jag ju tänkt detox. men nnu har jag tänkt köra shakes IGEN, hela vägen ner till 50 kg. För jag vet att det funkar och att det är lätt om jag verkligen är hård mot mig själv och bestämmer mig. Och jag SKA ! Från & med måndag ska bilen stå parkerad på mix mix och jag ska cykla. Jag har märkt en sak, jag känner mig mycket friskare och renare i kroppen när jag bara äter shakes. Inte som när jag äter mat. Då känner jag mig så full av smuts. Det kan nog bero på att man dricker så mycket vatten. förr hatade jag vatten och drack det aldrig. Men nu dricker jag alltid vatten, fan så gott det är. Mmmmmm… Aaa men nu vet ni hur planen ser ut. Shake my life around!

Posted on april 1, 2011, in ♀ pro ana. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

