RoadTrip – Stockhoooolm ♥

Igår blev det en roadtrip mitt i natten till stockholm, en vän ringde mig och det var kris för hans vänner fastnade i uppsala efter att ha åkt tåg från helsingborg och så skulle dom ta tåget till Stockholm härifrån men dom hade missat sista tåget och som tur var, va jag vaken. =P Hhahaa! SÅ jag hämtade hans lillebror och vi plockade upp dom och åkte dit och tillbaka, vi kom väl hem runt 4 halv 5  kanske.. Och på vägen dit så satt han och pratade med sin tjej typ halva vägen. Visst blev jag glad för han har skaffat sig en tjej men vafan. Tråkigt att sitta och lyssna på deras gullegull. =P ♥ Aaaaaaw! Hehehe, men till slut la han på luren och han fick inte prata mer heller. Vi stannade i donken och Geni käkade men inte vi andra. Killarna som vi skjutsade var jätte tysta i basätet. Hehehe! Men dom var väl hur trötta som helst! Idag är jag piss trött och jag vill bara hem och sova nu!!!!!!!
Posted on april 1, 2011, in ♀ daily notes. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

