Födelsedag / Inflyttning !

Nope! Inte jag som fyller år och inte jag som flyttar heller! Hahhaha! Vi ska fira 2 vänner idag, samma fest med 2 olika ”events” ! Det ska bli skit kul. Ska plocka upp Mimi och Kevin från jobbet lite senare sen åker vi till festen 😀 Fan så kuuuuuuul !  Egentligen skulle jag följa med tjejerna ut & klubba ikväll men jag har ett väldigt viktigt mission imorgon som jag har skjutit på i flera veckor så nu måste jag få det gjort! Så för att ha ork blir det bara hemma festen och sen hem 🙂 Men men jag dör ju inte imorgon! hehhe! Ska snart börja fixa mig, väntar bara på att mitt hår ska torka så jag kan börja lite smått med sminket. Vi har köpt en perfekt present till Kevin, hoppas han blir nöjd med den! Men i alla fall, moi har flyttat och kevin fyller år så vi ska fira bägge i EN fest ! Det är så skönt att festa nuför tiden. Asså förr drack jag skiiit mycket. Men nu när jag festar och alltid är nykter, så är allt mycket roligare. När jag hänger med i svängarna, jag är fullt medveten om vad som händer. Och jag behöver aldrig oroa mig för ngt ! Jag kör ju ;P Kommer nog fota en del ikväll, förhoppningsvis 🙂 Puss så länge ❤

Posted on april 2, 2011, in ♀ daily notes. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

