Dryyyga eftermiddagar!

Som vanligt sitter jag i kassan från 16.30 till stängning. Omg om ni visste hur drygt det kan vara.. Jag sitter här och känner mig lika handikappad som en sköldpadda utan armar/ben. Haha! Om jag inte satt i kassan kunde jag få saker och ting gjorda i butiken. Men men jag får väl nöja mig med att det finns internet i kassan och att det är massor med skvaller tidningar här som man kan läsa, dvs om man inte redan har läst dom. Hehe. Idag efter stängning så ska Samuel få skjutsa hem mig med en barnvagn och lite kartonger. För jag har lånat ut bilen tille en vän av familjen, för hans bil gick precis sönder nu när pappa åkte tillbaka till kina. Vi vet alla att han bara vill låna den för att flasha 😉 Men men det är bara att hålla minen och låna ut den, hahahaha! I alla fall, kartongerna som jag ska ta med mig hem idag ska jag packa ner lite smått av saker som jag inte amvänder och som jag inte kommer ha användning av de kommande veckorna. I och med att jag ska flytta igen så är det lika bra att förbereda sig väl, för jag kommer inte palla med en kaos flytt på valborg. Hahaha då blir det party! Och idag är ju sista dagen jag har med min bebooo ❤ :/ I alla fall på en vecka sen blir det mysigt igen. Men en vecka är ändå ganska mycket. Hmm.. Jag får väl jobba bort saknaden dåå ♥♥♥♥♥♥

Posted on april 4, 2011, in ♀ daily notes. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

