En helvetes morgon!

Dagen börjar med att jag lyckas somna om efter 3 alarm. Sen när jag vaknar ringer jag till Samuel för att kolla om han är på jobbet. Och vi hade besiktning idag kl 9.20 för lastbilen så jag hann inte fixa mig hemma. Medans jag klär på mig och packar ner alla saker ringer mobilen, – Samuel ! – Har du nycklarna till lagret? Tog du med dig dom hem igår? Ååååh jaa det är väl självklart jag hade nycklarna i jackan jag hade på mig igår när vi åkte till lagret i Gimo. Så jag blev ännu mer stressad för han skulle ju tömma lastbilen innan besiktningen ocksåå… I alla fall när jag ska åka så kommer jag på att jag parkerat skit långt bort för det är ju alltid full på parkeringen hemma. Så jag fick springa en liten bit till bilen. När jag väl är i bilen och ska åka så är det någon jävel som har parkerat bilen så nära mig så jag inte kunde komma ut så jag fick tuta lite som en dåre tills jag fick en reaktion! Hahaha! Till slut kom det en gubbe som flyttade på bilen, så äntligen var jag ute på vägen mot jobbet. Tacka Gud att trafiken inte var så hemsk som jag hade förväntat mig. Hehe, men lite omkörningar blev det här & där. Haha! Sminkade mig och fixade håret på jobbet, samuel kom tillbaka från besiktningen och vi började jobba 🙂 Ordrarna var ju klara, fixade dom igår kväll när vi kom tillbaka från lagret. Så slapp tänka på dom idag. Samuel tog ut påsk pallen som vi hittade igår. Och vi ska plocka lite ut lite mer saker som vi hämtade. Lite klotljus och sommar saker! Sen ska jag gå igenom lite papper med pappa på telefon. Post osv. Rensa skrivbordet helt enkelt! 😉 Jalla, nu kom elin och jag ska ut o jobba igen ! Pusssss ❤

Posted on april 4, 2011, in ♀ workin'. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

