Here we go again !

Japp då var man igång med flytten igen. Denna gången flyttar jag till Svartbäcken, till en etta. Den ligger jätte nära stan och jätte nära grishuset :/ Hahaha! Den enda nackdelen. Men men lägenheten är jätte fin och Det är Mimis gamla lägenhet, eller hon ska ju flytta ut därifrån sista April och jag flyttar in 1a maj. Så det är ju perfekt! Det jobbiga är som vanligt att packa ner alla saker. Orkar inte packa ner allt och sen upp igen, så för att slippa kartongerna denna gången ska jag köpa IKEA kassar idag på lunchen, mkt lättare med dom. Dom används ju oftast till tvätt osv. Men man kan fan packa ner allt i dom! Så det här är bara början. Det finns hur mkt kläder och saker till som ska packas ner, och det är lika bra att börja nu så slipper jag en helvetes dag sen. Hmm, sitter och funderar på hur jag ska möblera lägenheten 🙂 Älskar inredning! Så kul !

Posted on april 7, 2011, in ♀ daily notes. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

