Hunnit med det mesta IDAG!

Sådär, nu har jag betalat fakturan på tradera, trängselskatten och mina p-böter! 😉 Har köpt ikea påsar också. Nu väntar jag bara på att Tradera ska upptäcka min betalning så jag kan börja lägga upp lite saker till salu 🙂 Och få lite cash! Idag har hela dagen gått super bra med shakes. Tänkte lite på att ta en chokladkaka men NEJ ! Jag ska fixa det här! Har druckit 2,5 L vatten också så nu är det bara en halv kvar. Imorgon har jag tvätt tid bokad kl 7.00 på morgonen och den är förberedd redan. Så imorgon när jag vaknar behöver jag bara dra på mig en tröja och dra med mig tvätten ner i källaren 😉 Skönt! Imorgon på lunchen ska jag till Xtravaganza och shoppa lite shakes igen, dom börjar ta slut så jag måste fylla på lagret lite. Det var så skönt att komma hem tidigt idag, det var inte kolsvart ute när jag cyklade hem. Det fanns fortfarande liv på gatorna. Preem hade inte stängt, hann träffa Mimi en snabbis innan hon hoppade på bussen. Lämnade posten också till min hyresvärd. Annars brukar det alltid bli att jag kommer hem typ 22 – 23 och då är det bara in i duschen och hopp i säng! Men inte idag, idag kunde jag komma hem och forsätta packa mina saker.. Har planerat att ta lastbilen i helgen eller ngt och tömma lägenheten lite i alla fall. Men vi får se om jag orkar.. Hahaha! Vet att ni gillar vad jag skriver i ”Vikt / Ångest” kategorin, men just nu måste jag klara mig förbi dom här första dagarna på shakes och inte falla tillbaka, cross your fingers! Nu ska jag snart hoppa i säng med min iPhone och kolla på lite Prison Break. Ååååh han är sååå het! Wentworth Miller ♥ Natti Natti mina hjärtan ! Puuuuussss !
Posted on april 7, 2011, in ♀ daily notes. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

