Dietisten ringde upp mig!

HJÄLP! Jag ringde ju och avbokade tiden igår kväll men idag när jag var på väg till jobbet så ringde hon och frågade om jag ville boka en ny tid eller inte! Och då började jag förklara varför jag avbokat den osv. Hon sa att jag behöver hjälp innan det går för långt, men jag förklarade för henne att jag tänker inte betala någon för att ”planera nästa steg”. Utan om jag ska betala för något besök då ska det ge resultat. Så jag sa till henne att jag vill inte att ni bokar någon ny tid. Om det är något att prata om så kan man göra det på telefon. Jag orkar inte med massa snack om ”vad som kommer hända” eller ”hur processen börjar” PALLA!!! Verkligen WASTE med pengar! Men läkaren skulle ringa mig idag eller nästa vecka.. Vi får se vad som händer! Idag är jag på andra dagen med shakes och känner ännu inget sug efter ngt. Ska iväg ock köpa mera Shakes snart på min lunch! Och omega 3 också. Uppdaterar senare om hur det går med matsug osv. Men for the moment mår jag bra i alla fall 😉 Pusssisar •

Posted on april 8, 2011, in ♀ pro ana. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

