Morgon Tvätt – blääää!

Uff, fattar inte ens själv att jag orkar. Vill bara lägga mig i sängen igen och sova, och jag kan göra det men då måste jag vakna om ca 40 minuter igen och åka ner och hänga allt. :/ Blää! Sitter i soffan nu och har beslutsångest, ska jag gå & lägga mig igen eller ska jag hoppa in i duschen och ta det lugnt framför tv:n med en kopp te ist? Hmm.. Juste jag har ju läkartid idag kl 13.00 och jag ska ju träffa en dietist och terapeut! Men vet ni vad, jag ska ringa NU och avboka tiden för jag kommer bara betala dom i onödan, kommer ju ändå inte lyssna på dom. Hmm… Åååh vad jag är trött. Nää kanske borde koka lite varm vatten och göra en god kopp te och ta en cigg! Mmm perfekt! Sen får jag väl fortsätta med tvätten. :/ Puss så länge ❤

Posted on april 8, 2011, in ♀ daily notes. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

