Ojj är det fredag redan?!

Hade glömt bort att det var fredag idag. Haha ^^ , vad ska man hitta på idag då? Jag har tänkt på att ta lastbilen hem idag så jag kan tömma lite saker ur lägenheten. Det är lite jobbigt med alla Ikea kassar överallt därhemma. Vi får se om jag orkar det idag, annars får det bli imorgon när jag slutat. Det känns verkligen inte som fredag idag, trodde det var typ onsdag eller nåt. Planerad utgång vare då; 22 april (långfredan) – då ska vi ut och festa! Hoppas vädret inte sviker, för om jag förstod det rätt så kommer vi vara i stadsparken! Och 30 april (valborg) – såklart man ska ut på valborg, jag menar; vem sitter hemma då? Haha?! Det är lika bra att förbereda sig sakta men säkert inför utgången, ska nog shoppa lite smått & gott med Moi & Dau innan också 🙂 Vad jag vet så kommer det bli total kalas på valborg , som sagt VÄLPLANERAT ! •
Posted on april 8, 2011, in ♀ daily notes. Bookmark the permalink. Lämna en kommentar.

Kommentera

